Praca

 


2018-08-30

LIDER DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA DOK

Miejsce pracy: Chałupki Dębniańskie

Oczekiwania wobec kandydatów:
• Wykształcenie minimum średnie (mile widziane ukończenie kierunków handlowych lub pokrewnych)
• Doświadczenie na stanowisku lidera lub specjalistycznym w obszarze obsługi klienta
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem osób lub predyspozycje do zarządzania grupą osób
• Praktyczna znajomość technik sprzedaży
• Znajomość metod motywowania pracowników
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Empatia i umiejętność jasnego komunikowania się z ludźmi
• Łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem

Główne zadania na stanowisku:
• Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem poszczególnych etapów realizacji zamówień
• Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego działu, motywowanie pracowników
• Delegowanie zadań i skuteczne ich egzekwowanie
• Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu
• Analizowanie i raportowanie danych związanych z obsługą klienta, podejmowanie decyzji oraz konstruktywne rozwiązywanie bieżących problemów
• Inicjowanie zmian mających wpływ na rozwój i wzrost poziomu jakości obsługi klienta
• Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta niezależnie od sposobu kontaktu, który wybierze klient (telefon, e-mail, chat)
• Wsparcie w działaniach i sprzedaży podległego zespołu oraz przedstawicieli handlowych

Oferujemy:
• Stałą i stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
• Elastyczne godziny pracy
• Telefon służbowy
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
• Objęcie nowego w strukturze firmy stanowiska umożliwiającego inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie usprawnień
• Możliwość wszechstronnego rozwoju, udział w szkoleniach
• Ciekawą pracę w niekorporacyjnej i przyjaznej atmosferze
• Inne płacowe i pozapłacowe benefity

 


2018-08-30

MAGAZYNIER BRYGADZISTA

Miejsce pracy: Chałupki Dębniańskie

Oczekiwania wobec kandydatów:
• Umiejętność zarządzania zespołem pracowników
• Dokładność, sprawność, energiczność, zaradność, solidność
• Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych (mile widziane)
• Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym

Główne zadania na stanowisku:
• Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników
• Rozwiązywanie bieżących problemów i zgłaszanie nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu
• Terminowe przyjmowanie i wydawanie towarów, produktów, materiałów i surowców
• Kontrolowanie jakości i ilości towaru przyjmowanego i wydawanego
• Rozmieszczenie towarów w magazynie
• Dokonywanie na bieżąco inwentaryzacji towaru
• Dbanie o towar, chronienie go przed pożarem, kradzieżą, zalaniem, szkodnikami, zepsuciem czy zniszczeniem
• Pilnowanie terminów i sposobów przechowywania towarów
• Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach magazynowych
• Kontrolowanie przestrzegania zasad 5S, BHP, PPOŻ

Oferujemy:
• Stałą i stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
• Pracę w młodym, prężnie rozwijającym się zespole
• Motywujący system wynagradzania
• Rabaty pracownicze
• Świadczenia socjalne
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adres praca@texpol.info.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia aktualnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i wycofania.”.

 


 


- Outlet narzędziowy